Contactformulier

    Alle velden zijn verplicht om in te vullen.

    Veel gestelde vragen

    BLT helpt graag, daarom hebben we een aantal veel gestelde vragen al beantwoord. Mocht jouw brandende vraag er niet tussen staan, neem dan gerust even contact met ons op. We zijn bereikbaar per mail: info@blt-food.nl of per telefoon op nummer: 070-3260552.

    Wat zijn de openingstijden van BLT?

    Maandag 08.00 – 17.00
    Dinsdag 08.00 – 17.00
    Woensdag 08.00 – 17.00
    Donderdag 08.00 – 17.00
    Vrijdag 08.00 – 17.00
    ZaterdagWeekend gesloten
    ZondagWeekend gesloten

    Zijn jullie met de feestdagen geopend?

    Tijdens de feestdagen kunnen onze openingstijden aangepast zijn. Op onze Facebookpagina en Insta pagina laten we dit altijd ruim van te voren weten. Altijd handig en geef ons even een duimpje, dan mis je helemaal niks.

    Wat zijn jullie specialiteiten?

    What’s in the name, natuurlijk is onze BLT heerlijk! Maar dat is nog niet alles, we hebben nog meer uitblinkers. Bekijk hier onze menukaarten voor ontbijt, lunch en take away en oordeel zelf.

    Verandert jullie kaart vaak?

    Naast de vertrouwde kaart hebben wij steeds een aantal wisselende gerechten. Kijk naar onze specialborden in het restaurant.

    Ik ben vegetarisch/ veganistisch, hebben jullie ook iets lekkers voor mij op de menukaart?

    Ja natuurlijk op onze menukaart vind je een flink aantal vegetarische en veganistische gerechten. Daar staat vast iets tussen wat je smaakt. Ook hebben wij een allergenenkaart om in te zien bij BLT. We adviseren ook om ons even in te lichten wanneer je bij ons aan tafel zit. Voor vragen of speciale dieetwensen kan je ons altijd mailen via bovenstaand contactformulier. Ik ben vegetarisch/ veganistisch, hebben jullie ook iets lekkers voor mij op de menukaart?

    Is het aan te raden om vooraf te reserveren?

    Het laatste wat we willen zijn teleurstellingen en om deze te voorkomen is een plekje te reserveren wel aan te raden. Dit kan heel makkelijk online. Wil je reserveren op de dag zelf? Bel ons dan even op.
    Let op, vanwege de drukte zijn wij wil genoodzaakt 15 minuten na jouw gereserveerde tijd, zonder bericht, jouw plekje weer vrij te geven.

    Kan ik ook gewoon zonder reservering bij BLT komen?

    Natuurlijk ben je van harte welkom! We raden het wel aan om teleurstellingen te voorkomen. Mocht je even moeten wachten, geven we dit aan en laten we de mogelijkheden weten. Een reservering maak je gemakkelijk online, telefonisch via 070-32 60552.

    Wij komen met een groep, is dit mogelijk?

    Ja natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd is het toch? Om alles soepel te laten verlopen, hanteren wij met een groep van 9 of meer personen een andere kaart en voorwaarden. Meer info over lunchen met een groep is te verkrijgen via ons contactformulier of via het reserveringsformulier op de site.

    We hebben wat te vieren, mogen we ook versieren?

    Celebrate good times come on! Zeker, bij BLT houden we van een feestje. Wel willen we het iedereen naar de zin maken en hebben wij verschillende versier mogelijkheden die we graag aan je voorleggen in de BLT-style. Zo gaat jouw verjaardag, babyshower, vrijgezellenfeest of welke goeie reden je ook voor een feest hebt. Voor meer info, mail ons .

    Hoe kom ik met het openbaar vervoer naar BLT?

    We zitten op 4 minuten lopen van Den Haag Centraal en hebben de luxe dat overdag bus 24 voor de deur stopt. Je stapt dan uit bij de halte Prins Clauslaan. Bekijk hier jouw beste ov-planning.

    Kan ik goed parkeren bij BLT?

    Parkeren kan bij ons soms lastig zijn. Overdag is de Theresiastraat gezellig druk, in de zijstraten is meestal wel plek. Let op er is tot 17.00 betaald parkeren.

    Hoe kan ik betalen bij BLT?

    Het is mogelijk om met cash of met een pinpas te betalen bij BLT Theresiastraat. Creditcards of buitenlandse passen kunnen wij niet accepteren. Bij uitzondering is het ook mogelijk om op rekening te betalen.

    Wanneer kan ik op rekening betalen?

    Wanneer je met een groep of zakelijk komt eten, is betalen op rekening mogelijk. Laat dit wel vooraf weten zodat de bedrijfsgegevens bij ons bekend zijn. Wanneer je bij ons komt, vragen we alleen om een visitekaartje of legitimatiebewijs. Meer informatie over de mogelijkheden geven we graag tijdens het maken van de reservering. Je kan het ook vragen via ons contactformulier.